Total Pageviews

Reading challenge 2016 completed

Здравейте,booklovers!
Тази година моето Goodreads предизвикателство вместо 100-те задължитени заглавия,беше вместено само в 60.Още януари месец бях сигурна,че трябва да посвия малко очакванията,защото повечето време ще бъде отделено не на четене,а на памперси :)
Изненадващо обаче още днес,началото на ноември,гордо мога да заявя,че мисията е приключена!
Това е годината на препрочитането.За първи път ми се случва да изпитвам такова желание отново да се потопя в познатите светове.
Но нека ви споделя кои са моите фаворити от ново-прочетени заглавия от отминалите месеци в една мини класацийка,макар че всички от първото до шейсетото си заслужаваха!


  1. Сара Дж. Маас -Цялата поредица "Стъкленият трон"
  2. Мирослав Пенков-"Щъркелите и планината"
  3. Касандра Клеър-"Лейди Полунощ"
  4. Дж. К. Роулинг-"Хари Потър и Прокълнатото дете"
  5. Джени Колган -"Книжарница на колела"
  6. Фредрик Бакман -"Брит-Мари"
  7. Либа Брей-"Ясновидците"
  8. Сара Адисън Алън -"Изгубеното езеро"
  9. Дженифър Донъли-"Тези плитки гробове"
  10. Лия Флеминг -"Пощенската картичка"
















6 comments

  1. Страхотно постижение! А сега, моля те, разкрий каква е тайната...как с малко бебе успяваш да отделиш време за четене? Моето мъниче е на 2 месеца и за това време съм прочела около 100 страници :( Опитвам се за чета вечер преди лягане, но след 2 страници вече съм заспала. Да не говорим, че на следващия ден дори не помня какво съм прочела :D Много бих се радвала да споделиш! :)

    ReplyDelete
  2. Здравей,Деница и честито щастие!
    Първите седмици с дъщеря ми имах същия проблем.Време за мен никакво,а задълженията се трупат ли трупат.А за книги дума не можеше да става.То време за сън нямаше камо ли за друго.Доста бях луднала,докато не попаднах на един сайт,който и до ден днешен съм сигурна,че беше моето спасение.Казва се "Рошаво" и там научих всичко,което ми беше нужно за бебеносенето.Оказа се,че малките бебенца особено в началото имат непрестанна нужда да бъдат до своите майки-да усещат аромата,докосването и да чуват сърцебиенето им.Все познати за тях неща в този нов и плашещ свят.За това хората са измилили слинговете,а за такива като мен,на които им се видя прекалено сложно цялото това връзване-Ергономична Раница.Има всякакви цени,модели и качество.Аз след доста четене из интернет си избрах Boba 4G Carrier с листата и птичките и мога да кажа,че след всички покупки,които направихме за бебето тази е НАЙ-добрата!Не знам как щях да живея без нея и искрено съжалявам мамите,които не са чували за този чудесен продукт.Аз лично никога не бях до преди това.
    Малката прекарва огромно време вътре сгушена до мен,а аз имам две свободни ръце да си свърша работата.И понеже е толкова уютно вътре точно след 5 минути е заспала сладко-сладко,а аз отпочивам с книга в ръка :) Та ето я моята тайна за малко откраднато време и едно по-спокойно и щастливо бебе.
    Успех в начинанието да бъдеш мама и ако случайно и ти се решиш на бебеносене-чувствай се свободна да споделиш.Надявам се да съм помогнала :)
    Линк към сайта : http://roshavo.com/oc/

    ReplyDelete
  3. И аз си мисля, че просто е много малка все още и тепърва ще имам повече време за каквото и да било :) От преди ражданета оглеждам раниците, но така и не си взех. Наистина се чувства много добре, когато лежи върху мен, но и доста добре спи в количката. Живеем в Германия, града не е малък, но имаме добри условия за разходки с количка. Ще разгледам и може би ще поръчам една раница, за да пробвам дали ще ни е удобна :)

    ReplyDelete
  4. Ние живеем в Лондон и нашата раница я купихме от Амазон с идеята,че ако не ни е удобна,можем да я върнем до няколко седмици.Доколкото знам в България има възможност на място да пробваш различни модели,но ние така и не се прибрахме,за да мога да се възползвам от тази услуга,така че се доверих на мнения от "Рошаво".Плюса беше,че този модел има възглавничка,която прави раницата подходяща за носете на бебе от новородено и няма нужда да изчаквам определени килограми,за да започна да я използвам.
    Всяко детенце е различно,но по мои наблюдения чак след 4-5 месец започват да се заиграват сами и да показват наченки на някаква самостоятелност.
    Всяка мама открива свой подход,къде с количка,раница или някоя и друга баба на помощ с допълнителен чифт ръце :)
    Така или иначе ще става все по-лесно и забавно.Пожелавам ти повече време за четене,а след време споделено и с малкото човече.Поне аз нямам търпение да й покажа света на книгите :)

    ReplyDelete
  5. Определино 1-2 баби биха били в огромна помощ, но за съжаление те са си в България и трудно се отзовават бързо и лесно :) И аз мисля да поръчам от Амазон, за да мога да пробвам. Малката е доста активна, шава много и ми е интересно дали би се чувствала удобно. Аз също нямам търпение за започна да й чета приказки и книжки, ще направя всичко по силите си, за да й създам същия интерес като моя :)

    ReplyDelete
  6. Много добре си се справила за тази година!

    ReplyDelete