Total Pageviews

NY Times by the book tag


Както споменах и предния път,не съм много по таговете,но има някои,които са изключение и ме карат да искам да отговоря.От скоро следя блога на една мацка-Mrs.MidnightReader,която пише доста готино и си откраднах от там NY Times by the book tag.Дано няма нищо напротив :)


1.Коя е книгата на нощното ти шкафче?
Сега сигурно ще ме помислите за абсолютно луда,но освен часовник,нощна лампа и бебефон, успях да намеря място и за "Брит-Мари беше тук" от Ф.Бакман,цялата поредица "Лунните хроники"(която съм чела,но в електронен вариант и понеже ми е любима,си я подарих и в хартиен и скоро ще препрочета) и "Невероятното странстване на Харолд Фрай" от Рейчъл Джойс.
Киндъла ми е зареден с последната част на Стъкленият трон-"Кралица на сенките"(която чета в момента),"Бляскавият двор"от Ришел Мийд и цялата поредица на "Братството на черния кинжал".Нощното ми шкафче е две педи :)Обичам да се събуждам с гледката на все още непрочетените ми съкровища!Действа ми зареждащо и релаксиращо.

2.Коя беше последната наистина добра книга, която прочете?
Невероятната история на нестинарите в "Щъркелите и планината" от Мирослав Пенков и
"Лейди Полунощ" на така любимата ми Касандра Клеър.

3.Ако можеш да срещнеш един автор – жив или мъртъв, кой би бил той? Какво би искал да знаеш?
Страшно много бих искала да познавам Емили Бронте,Чарлз Дикенс,Сюзън Елизабет Филипс и Сара Дж.Маас.Първите двама са отдавна починали,но книгите им са ме вълнували,трогвали и вдъхновявали не веднъж,а последните две мисля,че биха ми били страхотни приятелки.Готини мацки,с които да пием бира,да хапваме пица и да обсъждаме мъже,мода и всевъзможни щуротии без да спираме да се смеем.

4.Кои книги на рафта ти може да ни изненадат? 
Обичам да чета всичко,така че на моите рафтове се мъдрят какви ли не заглавия.Може би "Птиците умират сами".Има книги,които никога няма да видят ревю в този блог просто защото са толкова добри,че нямам думи за тях.Те са само в сърцето ми.
Може би и "Дневникът на един дръндьо",което е странно дори и за мен,но имаше времена,в които тази детска поредица наистина ме забавляваше от сърце,въпреки отдавна прехвърлените ми години за нея.

5.Как организираш своята библиотека?
Имам си някаква схема,която е трудна за разбиране.Не е нито по жанр,нито по цвят...Освен по автор,може би е и по харесване.На един рафт ще видите само заглавия,които са ми станали любими.Там няма място за разочарованията.Те са някъде най-долу.Така,че май от горе надолу от най-любими към такива,които не са ми харесали.Странно е,знам!

6.Коя е книгата, която искаш да прочетеш, но все още не си?Чувстваш ли се неудобно, че не си прочел някоя книга?
Ако трябва да взема само една от моят списък с 434 заглавия To-read,то ще бъде "Аз още броя дните" от Георги Бърдаров.Рядко нещо,което НАИСТИНА искам страшно много да прочета се задържа толкова дълго там.Тук говорим за случайност.Скоро ще бъде моя.
А за неудобство можем да говорим само ако е лично,иначе не се трогвам.Та лично ме засяга това,че не съм започнала поредицата на Касандра Клеър "Магистериум",защото съм си обещала да чета всичко де що излезе от нея.

7.Разочарование, надценена или просто лоша: коя е книгата, която си мислел, че ще харесаш, но не си? Коя е последната книга, която не успя да завършиш?

Ауч,това е болна тема.Не обичам да говоря и пиша за нещата,които не са ми харесали,но по принцип най-ме боли,когато е нещо,което буквално целия свят обича,а аз съм ... тотално разочарована.Например "Алена кралица" от Виктория Айвярд.Все още тъгувам за тази поредица и разминаването ни.Последно започнах "Куфарът на брат ми",но явно не е моето нещо,щом така си и стои до средата.

8.Какъв тип истории те влекат? Кои истории избягваш?
Умирам си за поредици и уютни истории.Ето някои от любимите ми автори на такива:Касандра Клеър,Брандън Сандерсън,Мариса Майер,Лейни Тейлър,Питър Брет,Сюзън Елизабет Филипс,Сара Дж.Маас и др.Избягвам книги,които ме депресират и които са предвидими.Идва момент,в който някои от историите започват да си приличат и започваш да отсяваш само различното.

9.Ако можеш да задължиш президента да прочете една книга, коя би била тя?
Хм,странен въпрос.Не обичам да налагам вкуса си на някого,камо ли да го задължавам,но ако реша да му препоръчам,би било "На Изток от Запада" от Мирослав Пенков.

10.Коя е следващата книга, която планираш да прочетеш?
Следващата красота ще бъде най-вероятно Ришел Мийд-"Бляскавия двор".



No comments