Общо показвания

вторник, 27 септември 2016 г.

Happy birthday to me!




Ето,че неусетно мина още една година и вече съм на 28!

Щастлива съм,защото успях да запълня тези месеци със страхотни заглавия,които промениха мен и мирогледа ми.
Сега връщам лентата назад и виждам,че миналата година по това време съм била в компанията на "Миниатюристът","Влакът на сираците","Елантрис"и "Мис Перигрин". Прекрасни мигове!
Спомняте ли си ТОЗИ пост,в който споделих с вас така мечтаните глезотийки за книголюбители?Е,номер 1 е вече при мен.Това,което ме спираше да си поръчам чашата беше голямата доставка и точно когато се бях отказала,получих мейл,че Society 6 пускат промоция,в която само за този ден всичко е с безплатна доставка!Никакво двоумене!Всичко от магазина на evieseo е уникално.
Нямаше гаранция,че ще пристигне на време,но ето,че още в 8 сутринта си получих втория подарък.И да,точно толкова красива и нежна е,колкото изглежда!Така е с прекрасните неща.Случват се точни когато трябва.
Happy birthday to me !

Няма коментари :

Публикуване на коментар