Общо показвания

събота, 10 септември 2016 г.

Когато книгите те открият сами

Източник

Лондон винаги има с какво да ме изненада!
Понеже никога не бях ходила на Hammersmith,решихме да си направим разходка покрай реката и да хапнем в някой случаен пъб.
След като оцелях,преминавайки моста пеша,понеже е направен от плоскости и целият се тресе когато преминават коли и автобус (не е позволено повече от един на веднъж),а реката се пенеше тъмна и дълбока под мен,успях да се насладя на уникална гледка на града облян в светлини.Въпреки многото хора,решили да се възползват като нас от хубавата и топла  вечер,беше доста спокойно и тихо.
Заведението в което седнахме беше избрано абсолютно на случаен принцип по веселата и задушна обстановка,която се беше създала вътре.Голям пъб с дайнинг ерия и бар пълен с хора,отмарящи след работна седмица.И тъкмо когато се бяхме отчаяли,че места няма,една маса точно за четирима изкочи от нищото с изглед към цялото заведение.
А там познайте какво ме очакваше.Рафтове с книги !Да,цяла скромна библиотека от стари книги.И така,без дори да съм търсила книгите в петък вечер,те намериха мен :)



Няма коментари :

Публикуване на коментар