Общо показвания

четвъртък, 21 април 2016 г.

Dimensions Needlecrafts Counted Cross Stitch, Rocky Point ღ

Link
Скоро не съм показвала до къде стигнах с един от най-красивите гоблени,които съм виждала на Dimensions и за който си мечтаех от не помня кога.
Помните ли последният ми прогрес? (Може да надникнете ТУК)

Е,сега вече изглежда така : (Чувате ли вълните?) 🌊


Така и така съм на темата,нека ви споделя някои прекрасни идеи,които освен великденски яйца с декупаж,,ми се въртят в главата.
Това е един сладурски буркан,в който да си държа иглите и конците на сигурно,а виновни за тази мишка в главата ми са ehow.com
Ето и няколко други варианти,за които обаче ще трябва да вложите собственото си въображение,понеже няма описание как да ги направим стъпка по стъпка.
Линк
Линк

Линк
Линк
Линк
Линк
Линк

Няма коментари :

Публикуване на коментар