Общо показвания

четвъртък, 21 април 2016 г.

Любовна вълна ❤

Здравейте,boooklovers!
Вече е пролет и настроението е само за нежност и любов.
За тези от вас,които следят блога ми няма да бъде изненада да разберат,че първите две заглавия,които ме настроиха на тази вълна са не на кой да е,а на самата Сюзън Елизабет Филипс.Признала съм я за най-добрата авторка на любовни романи,която съм чела до сега,а това никак не е лесно,при наличието,че постоянно откривам някой нов и вълнуващ.
Благодаря ти,Сюзън за страхотните няколко дни,които прекарах с твоите герои.Има ли по-добра почивка от това да се сгушиш на твоето кътче,да те напичат първите слънчеви топли лъчи (поне тук в Лондон),да отпиваш студена лимонада с кексчета и да мечтаеш,че междувременно си в Тексас,където се развиваха и действията от двата романа.
"Мис Каприз"и "Господин Неустоим"са от една и съща поредица (Wynette,Texas) ,но едната е първа в нея,а другата шеста.Това не е такъв проблем,понеже не са хронологически свързани и единствената връзка между тях е споменаването на познати герои колкото по-напред стигаш и е доста готино,когато ги срещнеш отново и познаеш.Но не е и фатално ако ги четеш разбъркано(както правя аз).
Но без значение дали подхващам някоя от по-старите й истории или нещо съвсем ново,тя следва един и същи стил без изключение.Самият факт,че след тоооолкова нейни прочетени книги (13,ако не се лъжа) все още не ми е омръзнала дори малко,говори сам за себе си.Знам си аз,че държа ли нейна книга в ръцете си,времето ми ще бъде оползотворено качествено.
Нейните героини са силни,борбени,забавни и уникални (най-вече с умението си да се забъркват в невиждани и нечувани каши).Накратко казано,с романите на Сюзън никога не е скучно.
Дори не знам как успява първо да ме накара да изпитвам неприязън към дадена героиня заради нейната мекушавост и неспособност да се справя сама дори с най-елементарните задължения,запращайки я на дъното и след това да успее да я възроди от пепелта като силна и неверотно магнетична личност,на която ти се иска страшно много да приличаш.
Това е магията!Дори и да не си бил винаги най-добрата версия на себе си,никога не е късно да прозреш,че в теб живее някой по-силен,смел и защо не малко луд.Израстването на героите й е интересно и зрелищно.
Изобщо не обичам да чета за "перфектни",идеално изглеждащи хора,които са умни,богати,независими...разбрахте мисълта ми.Когато някоя книга започне с описанието колко "УАУ"е някой от героите се побърквам.
Може би това е още една причина да харесвам поредиците на Филипс.Нейните персонажи винаги са прекрасни,но подчертавам не го осъзнават.Наскоро бях чула една фраза,че едно от най-неприятните неща е мъж,който знае колко добре изглежда и го използва срещу жената.А едно от най-сладките е мъж,който е неустоим,но не го осъзнава.Може би не мисля чак толкова крайно,но има нещо вярно в тези думи.В неосъзнатият чар има нещо секси привличащо.
Та героите на Сюзън имат толкова много комплекси,проблеми,дерзания и колебания,независимо кои са и как изглеждат.Ето това ми звучи вече доста по-реалистично.

Харесва ми,че във всяка една от книгите й има набъркан спорт.Дали ще е голф или футбол,тя винаги успява да изкара нещата така,все едно е част от отбора и знае всеки термин и подробност,известна само на "вътрешен човек".
Но тя и самата авторка си е изключително интересен човек.Докато четях биографията й разбрах,че е срещнала съпруга си на "среща на сляпо" и от тогава са щастливо женени с две деца.
Част от нейните любовни романи са удостоени с наградата „РИТА“. През 2001 г. е включена в Залата на славата на писателите на любовен романи, а през 2006 г. е удостоена с награда за нейното цялостно творчество.
И въпреки,че бях тотално влюбена в серията за Чикаго Старс,Wynette,Texas по-нищо не отстъпва.
И двете книги са страхотни и мисля,че са идеални за пролетната ви почивка,уикенда или дори за релаксиращо четене след дълъг работен ден.
Гарантирам,че ще ги прочетете с такава скорост :










Ок,как е възможно за отрицателно време да излязат толкова готини книги ?!?Е,няма насмогване.Явно наистина един живот няма да ми стигне да прочета всичко,което искам.
Познато ви е,нали?
Ето някои от нещата,заради които отново ми потекоха лигите :

Няма коментари :

Публикуване на коментар