Общо показвания

вторник, 8 март 2016 г.

Johanna Basford-"Secret Garden Artist's Edition: A Pull-Out and Frame Colouring Book"


Прекрасна и неустоима,Secret Garden Artist's Edition: A Pull-Out and Frame Colouring Book от издателство Laurence King Publishing е един от най-дългоочакваните ми проекти.

Мечтая да се запозная с работата на Johanna Basford от доста време и дълго обмислях на коя от всички книги за оцветяване да се спра.Нейни са прекрасните Enchanted Forest , Lost Ocean и Magical Jungle.Но с най-мистериозно заглавие и прекрасни рисунки ми се стори Secret Garden.
След месеци чудене и обмисляне днес след съвсем различна работа в книжарница WHSmith най-накрая се реших и се сдобих с още по-прекрасното Artist's издание.
То представлява подбор на 20 от най-любимите модели от първата книга с възможност поради по-твърдата хартия листите да бъдат отделени и сложени в рамка,а и за по-голямо удобство при оцветяване.За разлика от другите книги,където листа е зает и от двете страни с изображение,тук е само едната страна,така че спокойно могат да се използват и флумастери без притеснение,че ще прозира.
Със сигурност има хора,които тепърва чуват за тази нова страст,затова ще уточня,че това е книга за възрастни.Има отделни издания за деца с помощни картинки като жокер и по-лесни изображения.
Изданието е луксозно и ухаещо на нова книга,изображенията са изключително красиви (не съм виждала подобна чудесия преди),а ако прокарате върха на пръстите си по заглавието на корицата ще усетите,че е леко грапаво.Хартията е светло кремава,което прави цялостният вид още по-елегантен.

Книгата е добре увита във фолио,което ви лишава от удоволствието да я разгледате още в магазина,но пък ви гарантира,че е идеално запазена и никой не я е разгръщал преди вас(което на мен ми допадна страшно много).
Тук ще ви предоставя видео от YouTube,където е показано страница по страница за какво става въпрос:

...на следващия ден,след вечер прекарана в усилено оцветяване...

Уау,уау,уау!
Secret Garden надмина всичките ми очаквания!Със сигурност веднага се превърна в едно от "моите неща"и ми подейства отпускащо и релаксиращо.До такава степен се съсредоточих,че забавих дишането си,вглъбих се в себе си и забравих за околния свят.Това много ми напомни на медитация и то доста приятна.
Винаги е хубаво да откриеш нов начин за почивка.След гоблените,книгите и пъзелите сега вече имам ново хоби ❤
Моите любими модели:





А ето какво сътворих вчера :



Няма коментари :

Публикуване на коментар