Общо показвания

четвъртък, 11 февруари 2016 г.

Movies,Music and Nimona



 Искам да споделя с вас едно супер сладко филмче,което не бях гледала от години и което ме остави без дъх от смях.Обичам леките романтични комедии,а участието на Джерард Бътлър и Катрин Хайгъл си беше просто бонус.
"The ugly truth" или "Грозната истина" на български е смешен,романтичен и идеален за предстоящия уикенд.Може да видите трейлър ТУК



Solace пък е сравнително нов филм (2015) и е съвсем различна категория.Тук говорим за мрачен и динамичен трилър със сериен убиец,чийто персонаж играе Колин Фарел,а по петите му е  невероятния,неподражаем и много мой любим актьор Сър Филип Антъни Хопкинс.Гледали сте "Мълчанието на агнетата",нали?Е,тук замисъла е малко по-различен,но краят е неочакван и води до размисли.Историята те повлича до самият край а и аз имам слабост към истории за странни,неразкрити убийства.Може да видите трейлър ТУК


A в моят музикален плейър тази седмица звучат само песни,които ме карат да зарежа всичко и да стана ако не хипи,то поне принцеса.И то не каква да е,а дива,свободна,караща скейтборд,плетяща венци за коса от горски цветя,свиреща на китара край лагерния огън или посрещаща изгрева плувайки в морето...Но да не се отплесвам.Ето моята класация за изминалите дни.При щракането на песента,автоматично ще ви се отвори клипа в You tube,макар,че аз не съм се задълбочавала в тях.По-скоро слушам песента.Макар че полицаят в първата песен е истински чаровник и ми е любимец :) ♩  ♫ ♩ ♫ ♩ 
♫ 

Линк
Издателство : Harper Collins
Страници : 272
Искам и специално да благодаря на Теми,админката на блога Writing is fun за възможността да прочета първият си graphic novel.Тя беше  така мила да сподели с мен Nimona,историята за момичето шейпшифтър и нейният шеф-партньор Lord Ballister Blackheart.И двамата са злодеи от класа,борейки се срещу доброто и особено срещу Sir Ambrosius Goldenloin.Много се забавлявах и посмях с тези образи,а да не говорим,че имаше и дракон,вещица,акула и всевъзможни неочаквани обрати!Страшно готино.Приключих я за час.Може да надникнете ТУК.
Линк





Няма коментари :

Публикуване на коментар