Общо показвания

събота, 13 февруари 2016 г.

Deadpool (2016)


Все още се чудите кой филм да гледате на Св.Валентин с половинката си ?Е,имам идея за вас. Deadpool е най-новото от Marvel и се оказа страхотна изненада.Няма техен филм,който да съм пропуснала,но моят любимец винаги е  бил The Amazing Spider-Man 2 (Кликни тук да видиш трейлър).От както си подарих това удоволствие,съчетано с първият ми IMAX в София,след това съм го гледала поне двайсетина пъти вкъщи.Но ето,че си имам нов фаворит.
Макар,че Deadpool е доста брутален (пръскане на глави,рязане на ръце...) и пълен с прекалено количество нецензурни думи,всъщност е наистина смешен,забавен и с романтична история в него.Относно първото,в киното не се допускаха лица под 15 годишна възраст,а за второто,така не съм чувала никога цяла кино зала хора да се смеят.На края на филма всички ръкопляскаха.Райън Рейнолдс беше страхотен в ролята,а голямото очакване наистина си заслужаваше.
Признавам,че някои от шегите ги пропуснах заради английският език.Не винаги успявам да хвана идеята и да ми стане смешно,затова очаквам да излезе с български субтитри с нетърпение,но не съжалявам.
Избрахме да гледаме филма на най-големият IMAX във Великобритания-ODEON BFI IMAX  и звукът беше разтърсващ.Доста се притеснявах,че рекламите са прекалено добри да са истина,но Deadpool беше много по-добър от тях.Заслужава си.
Тук може да видите трейлър на филма:







Няма коментари :

Публикуване на коментар