Общо показвания

сряда, 20 януари 2016 г.

Dimensions Needlecrafts Counted Cross Stitch, Rocky Point ღ

Както обещах-процес на Dimensions Needlecrafts Counted Cross Stitch, Rocky Point ღ Още съм много далеч от истината,но всеки малък етап ме мотивира да продължавам напред.





Ето какво открих днес за всички любители на копчета и дантелки.Може да надникнете ТУК :)Аз лично съм пристрастена към тях.Като малка едно от любимите ми занимания беше да изсипвам на баба каната с копчета на земята и да играя с тях,та явно от там ми е останало.Може би тук трябва да спомена,че тя си имаше и личен огромен стан,който заемаше цялата стена и тачеше на него китеници,плачета  и подобни.Тя ме научи още седем годишна на този занаят.Показа ми и как да плета на две куки.Явно това,което ми е заложено още като дете си стои в мен и никога няма да ме напусне.Е,нямам си огромен стан,но пък гоблените заемат къде по-малко място :)




Източник:ТУК
Източник:ТУК
Източник ТУК


Източник ТУК

Източник ТУК
Източник ТУК

А сега се връщам към ножицата и конците,за да продължа да творя.
Източник: ТУК

Няма коментари :

Публикуване на коментар