Общо показвания

вторник, 19 януари 2016 г.

Уют ❄


Зимата е тук,в Лондон и там,в България и общо взето на всякъде с който и да се чуя,което е прекрасно,защото за нищо не бих заменила няколкото месеца щипещ студ,топлото какао до печката с препечени филийки,гоблен в ръка и най-вече уюта,към който предразполага този сезон.
Шиене,плетене,бродиране...уют,уют!
Освен,че обичам да се занимавам с това хоби,не пропускам и шанс да се поровя из мрежата какво шият другите,да открия нови интересни моделчета,безплатни схеми,идейки и всякакви крафт хитринки.
Отдавна съм признала,че за мен рускините са ненадминати.Ако попаднете на техен блог,може да разглеждате с дни.Първото място,от което научих за моята любима марка Dimensions,беше точно от тях.И след толкова много години те продължават да пълнят очите ми с перфектно ушити красоти.Преди дни попаднах на Katya Volkova blog.Тя прикова вниманието ми с това,че изготвя дизайнерски схеми и интересни модели.Една от работите й е съвместно с художника David Revoy,който остава очарован от таланта й.Ето какво е сторила тя с едно от неговите произведения,като самият процес може да проследите на официалната му страница тук:David Revoy или ТУК.
Ето още няколко приказни сайта и плановете,които съм замразила във времето и за които само мечтая...все още :)За съжаление моят писмен руски е много далеч от разбираем,та затова тук на помощ ще идва моята майка.Няма как да устоя на тази четяща фея,изцяло покорила този звяр под нея,заприличал на доволен домашен любимец.Този модел комбинира в едно любовта ми към книгите,фентъзито и шиенето и много искам да го имам.Според прочетената ми информация,това е осъществимо с поръчка от самата Katya Volkova.Само трябва да разбера колко точно са 550 рубли.Ето малко бъдещи планове: 













Та така до безкрайност ... 

Източник :ТУК



Няма коментари :

Публикуване на коментар