Общо показвания

събота, 16 януари 2016 г.

Книжна събота ღ

Малко сутрешно ъпдейтване с чаша горещо кафе относно заглавията,които са били популярни през изминалата година,които тепърва ще излязат на пазара и които влогърите от другите страни четат.Мисля,че е страхотно да имаш възможността да надникнеш в библиотелите на съвсем непознати,които са си направили труда да говорят за любимите си книги с любов и желание да ентусиазират и теб и да те запалят да дадеш шанс на някой автор.
OMG,ако си мислите,че Frannie е луднала относно "Winter",то не сте видели как аз потърквам ръце в очакване на последната книга от Лунните хроники.Та много прекрасни заглавия се изчетоха през 2015г. и още повече се задават тази година,като не малко от тях ще бъдат преведени и на български език.Нямам търпение !!!Успях да видя и някои непознати корици,които според мен също ще си заслужават,така че списъкът растееее... 


А това е малка част от книгите,които страшно много искам да имам и да прочета през 2016 г.-задължително.Стискайте палци :)




А ето коя е и красотата,,която пристигна преди дни и в момента е на първо място в студените зимни дни.Dimensions Gold Collection Rocky Point Counted Cross Stitch е мисля достатъчно голям,та цяла зима да имам да си боцкам по него.На такива прекрасности им се вика чаршафче.Доста е ситен,но абсолютно и на 100% си заслужава трудът,понеже съм го виждала готов на живо и ми спря дъха.А вие чувате ли вълните ?Много скоро очаквайте етап.Мисля да започна от фара и къщичката.Прекрасен е,нали?



Заедно с него пристигна пакет,който отдавна бях отписала.E bay забави поръчката ми с месец и нещо и ако трябва да бъда честна,напълно бях забравила за тези книгоразделители,докато не ги получих.Може би и символичната сума от един паунд като цена допринесе да не съм се затормозила кой знае колко.Но ето,че вече са при мен и са невероятно красиви и удобни.Само не спирам да си задавам въпроса при толкова голяма колекция от тях,в кой живот ще спра да си отбелязвам между страниците с кламер,химикал,билетче или касова бележка?Боже,дори ми се е случвало в бързината да напъхам и дистанционното в книгата :) 

Щастлива събота,booklovers и приятно четене от мен.Аз се завръшам при Брандън Сандерсън,а ако и вие сте му фенове,то на предпоследното видео със сигурност ще завидите на кутията на влогъра!Аз не можах да се овладея!

Няма коментари :

Публикуване на коментар