Общо показвания

сряда, 2 декември 2015 г.

❄ ❉ Декември ❄ ❉

Източник:http://citre.tumblr.com/post/134342907407

Декември е уют,грижа,очакване,топлина,началото на края,прекрасност,блясък,усмивки,топло какао,меки терлички,аромат на запалена камина и много,много книги.Купени,отлагани,подарени,забравени,припомнени и обещани.


Източник:http://mademoiselle-rose-things.tumblr.com/post/134401961055
Ако трябва да обобщя почти изминалата 2015,трябва да призная,че беше една много силна откъм заглавия година!Само забележете,че почти съм изпълнила поставеното ми януари предизвикателство от Goodreads да прочета 100 книги.Не,че е било нещо като състезание или съм гонила бройка,по скоро се случи естествено и неусетно.Примерно миналата година напълно бях изключила за това и чак след празниците се усетих,че само няколко книги са ме делили от успеха.
Остават само осем заглавия да бъдат открити и "изядени" и сега като знам,напрежението е голямо!
Въпросът е кои да бъдат те?Толкова много книги искам да прочета наведнъж (в момента само съм се заела с цели четири по едно и също време) и искрено се надявам да приключа годината подобаващо!Ето кои книги направиха годината ми страхотна !!!







Тази сряда зимно мразовита вечер се наслаждавам на компанията на Benjamin Alire Sáenz,затова очаквайте скоро мнение.





А сега остава само да очаквам първите снежинки,защото какво по-неповторимо от бяла Коледа !!!
Честит Декември,booklovers :) 

Няма коментари :

Публикуване на коментар