Общо показвания

понеделник, 19 октомври 2015 г.

Дрехи за книги ❤

Запознайте се с работата на Цвети.
Тя е истинска вълшебница с боите,а нейната дарба е да вижда красивото и да го пресъздава върху плат.Нейната мисия е да създава дрехи за книги!Да,точно така.Цвети използва своето въображение и талант да ги прави по-защитени и пъстри.
Като огромен любител на хубавите книгите и всичко свързано с тях,нямаше как да остана безразлична към нейното изкуство.На нейната фейсбук страница попаднах абсолютно случайно,сърфирайки една нощ напълно безцелно.Виждайки любопитното заглавие Дрехи за книги (ЦЪК),надникнах да видя какво ще да е това чудо.И до там беше с ранното ми лягане.Прекарах доста време любувайки се на прекрасните модели,а първата ми работа след това беше да се свържа с администратора,за да разбера кой стои зад тези прекрасности.На съобщението ми отговори самата Цвети,давайки ми изчерпателна информация на всичките ми въпроси.Предвид огромното ми въодушевление и наближаващият ми рожден ден просто нямаше как да устоя на изкушението и да не си поръчам и аз дрешка за моите книги.
Дори и разстоянието,предвид,че живея в Лондон,не спря Цвети да ми изпрати пратката.
И ето тук започват огромните изненади.Не само,че поради настоящия ми празник всичко се оказа подарък (да,отново ще подчертая,че с нея не се познаваме!)ами и получих не една а цели три изненади :) Чакането беше дълго,но повярвайте ми,заслужаваше си!
Днес след работа на нощното ми шкафче ме чакаше пакет от България,а нещата вътре ме оставиха без дъх.При самата поръчка реших да се възползвам от предложението да си избера свой собствен модел и след няколко насоки оставих Цвети да твори на спокойствие.От там нататък всичко се пазеше в тайна и зависеше от нея.Дори и след като всичко беше готово,тя не ми изпрати снимка,а остави изненадата да бъде пълна.Никога  не съм очаквала,че човек,който не ме познава и който никога не съм се срещала на живо ще успее така да пресъздаде моите желания.Все едно е проникнала в ума ми и е видяла точно какво искам !!!Не съм очаквала дори и за секунда поръчката ми да бъде толкова специална,красива и отразяваща мен!Благодаря на  Дрехи за книги за чудесния подарък.
Нямате си и на идея колко щастлива ме направихте.Цяла вечер обяснявам на приятелите ми за вас и не мога да си намеря място.
Получих всичко,каквото поисках и много отгоре.
Дрешката с Бел от "Красавицата и звяра"е моето желание.Още  не мога да се нарадвам на детайлите с които е изработена.Ах,как обичам да усещам грижата и вниманието в малките неща.
Втората дрешка е подарък изненада,та затова още се чудя как е успяла така да уцели моите предпочитания и вкусове?!?Прекрасна е.
И на трето място е един вълшебен книгоразделител,който веднага става номер 1 в моята колекция от сигурно станаха вече 30-40 бройки.
Спирам до тук.Сега творенията на Цвети ще говорят сами за себе си.
Представям ви най-яките дрехи за книги ! 
Благодаря !









2 коментара :

  1. Ах, обожавам дрешките, които прави! Личи си колко труд и любов са вложени във всички малки детайли. надявам се скоро да имам възможност и аз да се сдобия с една от тези красоти!

    ОтговорИзтриване
  2. Пожелавам ти го,защото моделите са наистина красиви и много удобни :)Заслужават си! x

    ОтговорИзтриване