Общо показвания

сряда, 7 октомври 2015 г.

Глезотийки


  • Препоръчвам за тялото ароматния лосион Pink Fresh & Clean Victoria's Secret с ухание на ябълка и лилия.Дава на кожата витамин E и C и я прави супер хидратирана.А и е цели 500 ml.




  • Препоръчвам за книгите тези прекрасни дрешки,които може да си поръчате специално от ТУК.Случайно преди време попаднах на този приказен сайт и не можах да се сдържа да не се свържа с човекът,който стои зад тези прекрасности!Цвети е сръчен майстор,която рисува с душа и сърце.Разбирайки колко съм влюбена в красотите,които изготвя,не само,че направи една дрешка специално за мен,ами ми я изпрати и лично до Лондон!Толкова съм трогната от жеста й.В последствие,когато заговорихме как да й преведа парите разбрах,че всъщност тя е решила да ми направи подарък за рождения ден!Подчертавам,че с нея не се познаваме.Много съм трогната от жеста и професионализма й.Сега с нетърпение очаквам какво ще пристигне за мен и веднага ще споделя с вас.Но съм убедена,че ще бъде много нежно като всичко,което изготвя тя.Доволна съм,защото аз пътувам всеки ден много,а книгата ми неотлъчно е с мен в чантата.Но не винаги е на 100% сигурно там.Понякога ъгълчетата се намачкват,колкото и да се старая да съм предпазлива и това ми създава много нерви.Сега вече моите книжки ще са предпазени :) Ето някои любими моделчета :



  • Ето какво пристигна и преди броени минути от USA !Спомняте ли си този фантастичен гоблен,който ми напълни очите?Ами да,вече е при мен като закъсняло подаръче за рождения ден.Сега ще пада голямото боцкане :D Толкова свежи и искрящи цветове!Dimensions са номер 1 за мен.





  • А и от тази прекрасност остана още много мъничко !Дори започнах контура на синята лейди :



4 коментара :

  1. Страхотни са и гоблените и подчързиите за книги :-)
    Може ли да ми напишете откъде поръчвате гоблените в Щатите?
    Благодаря предварително
    Мария

    ОтговорИзтриване
  2. Здравейте:) Много се радвам,че са ви харесали!
    Аз не държа гоблените,които поръчвам да са от Америка,по скоро пазаря от E bay uk,но в случая точно този модел го имаха налични само в USA.Може би е нов или не толкова популярен тук в Англия или е изчерпан...но каквато и да е причината не ми дотежа,понеже продавача беше коректен,пратката пристигна много бързо и всичко е наред.Много съм доволна.Въпреки,че цената беше в долари,точно под нея имаше пояснения горе-долу колко паунда прави това.По- долу ще дам линк точно от къде съм го закупила.Надявам се знаете как да използвате сайта.Ако не ми пишете и ще ви обясня с удоволствие :)
    http://www.ebay.co.uk/itm/361391225849?_trksid=p2057872.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

    ОтговорИзтриване