Total Pageviews

Ransom Riggs-"Miss Peregrine’s Home for Peculiar Children" /Рансъм Ригс - "Домът на мис Перигрин за чудати деца "

Издателство :Бард
Страници : 364

Здравейте книжни приятели :)

Днес ще ви запозная с една специална книга,която се беше прикрила като камуфлаж зад страшни снимки и ужасяващ на пръв поглед сюжет,опитвайки се да ми се изплъзне,но благодарение на правилните препоръки вече е в библиотеката ми.Дори съм нетърпелива за продължението (което вече е на нашият пазар),но всичко с времето си.Рансъм Ригс е едно от големите ми открития за 2015.Неподражаемо добър стил на писане !
Това,което ме спираше да прочета "Домът на мис Перегрин за чудати деца "беше ТОВА:

Как доброволно да си купя такава книга ми кажете?Сериозно,само докато гледах тези снимки и ми настръхваше косата!Никога,никога,никога не бих си го причинила.Да,ама не :) Едно от нещата,които могат да ме изкушат е близки,познати,блогъри,влогъри и т.н. да говорят и обсъждат книга,която не съм чела...още повече само с положителни коментари.Това може да ме подлуди.Трябва и аз да знам за какво става въпрос.Ех,любопитството е голяма работа,но щом е за книги,може :) Изкуших се и след като пръста ми няколко кратно потрепери над бутона "Купи",поръчката беше направена.
След около две седмици книгата беше при мен и първото,което ми направи впечатление беше прекрасната твърда  корица,запазена в оригинал.Изобщо не обичам,когато нашите издателства се опитват да вкарат въображение ама изобщо не им се получава.Много се изнервям,когато чакам определена книга дълго време,а тя вече била преведена на български,но под различна корица и измислено (близко според тях)заглавие.И аз да гадая ли ?Ами ако искате и книгата да пренапишете,че за по лесно ?!?Много ми е глупава тази практика.Тук Бард са се справили блестящо.
Красивото оформление е истинско удоволствие.Като се започне от уникалните снимки,които са точно на място,та се стигне до номера на страницата.
Шрифта е перфектно подбран да не измаря очите.
Самата книга дори е шита,а не лепена!
Като цяло четях с очите,но и изживявах удоволствието със сетивата докато отгръщах страниците.Щом моята половинка забеляза книгата и я разгледа,възхити й се и прояви любопитство,което е голяма рядкост!Не,че по принцип не му се налага да слуша за сюжета,но този път беше по желание :D :D 
Историята е толкова готина и така ме завъртя,че след някоя и друга страница вместо да прескачам ужасена снимките,аз умишлено отгръщах на тях и ги разглеждах с минути задълбочено.
Преди дни прочетох “Часът на чудовището” на Патрик Нес и усетих колко подобни бяха двете книги на моменти.
Тази книга е толкова лудо различна по един фантастичен начин.Имаше толкова много възможности в нея,че всяка секунда бях в напрежение "Сега какво ще стане?","А този кой е?"...

Ще очаквам и филма,който трябва да излезе другата година,но мисля,че и въображението ми се справи доста добре.Подробности може да прочетете тук : Imdb.com
В ролята на Джейкъб е избран Asa Butterfield,който играе и в "Изобретението на Хюго" и "Момчето с раираната пижама".

Вижте и трейлъра-много е интересен !
И това видео е много добро :


Историията е много добре разказана от главния герой-шестнайсетгодишният Джейкъб.Приключението започва,когато той открива,че ужасяващите истории за чудовища,които дядо му е разказвал като малък,може пък и да са истина...Пътят му го отвежда на
далечен остров край брега на Уелс, където открива развалините на дома на мис Перегрин за чудати деца. Разрушено сиропиталище,където е живял дядо му като малък,пълно със смразяващи снимки на странни деца,което крие своите тайни.
Брррр няма да разказвам нищичко повече.Историята е прекалено страхотна за да ви я издам тук :)
Приятно четене !
И не разгръщайте напосоки да гледате снимките.Те са си хронологически подредени спрямо сюжета!Не хитрувайте :)

Тук може да прочетете инфо за автора : www.ransomriggs.com
Страницата във фейсбук : www.facebook.com/MissPeregrine

2 comments

  1. Страхотно ревю! С нетърпение очаквам книгата в електронен формат, но уви все още я няма :(

    ReplyDelete
  2. Благодаря ви ! Дори не съм сигурна,че ще я пуснат в електронен формат,заради снимките,които съдържа.Но дано,защото така ще бъде по-достъпна до всички желаещи да си я закупят и прочетат :)

    ReplyDelete