Общо показвания

неделя, 16 август 2015 г.

Osterley Bookshop London


Вчера се озовах в страната на чудесата.Покупката ми от случайно намерена антикварна книжарничка -Harry Potter and the Philosopher's Stone.Чувството,че си я изнамерих сред целият куп беше невероятно !
Магия !Толкова много стари книги,а усещането е,че я си кихнал,я са те затрупали smile emoticon И никога и никъде другаде не бях усещала толкова силно "ароматът"...вие знаете кой :) 
Представям ви прекрасната Osterley Bookshop.Сигурно час-два няма да ми стигнат да ви обясня за онова трепване под лъжичката,когато попаднеш на такава перла случайно,колко неописуемо е да видиш млад човек (към 18-19 годишно момче) зад щанда,как останалите клиенти бяха толкова дружелюбни и само ми повтаряха "Колко невероятно място!"...Когато помолих да направя снимки не само,че ми позволиха,ами видях и гордостта и радостта от споделянето на емоцията от самото присъствие на книгите около нас.Нарния,Хогуортс,Идрис...ако си мислите,че не съществуват,то тогава не сте попадали на такова нереално кътче.



2 коментара :

  1. Прелестно е! Много ще се радвам да посетя това вълшебно място:)От скоро следя с интерес блога:) Прекрасен е! Обожавам да чета и се радвам много на такива чудесни постове, свързани с книгите:)

    ОтговорИзтриване
  2. Колко мили думи ! Усмихнахте ме :) :) Много ви благодаря и добре дошла в моето книжно местенце :)

    ОтговорИзтриване