Общо показвания

сряда, 5 август 2015 г.

Ема Чейс -"Заплетени" / Emma Chase-"Tangled"

Издателство :Егмонт
Страници : 320

Здравейте книжни приятели :)
Да ви споделя,че благодарение на дългогодишно тренираният ми усет към книгите (като куче към пържола),много рядко ми се случва да попадна на заглавие,което да не ми хареса.Но правичката да си кажа и това ми се е случвало няколко пъти.В контекста на темата разбира се ще споделя само едно от тях и това беше първата книга на  Е. Л. Джеймс-"Петдесет нюанса сиво".Започнах я още преди цялата истерия да набере сила и да взриви всичко наоколо.Тогава си беше поредната любовно еротична книжка.Знаех,че вътре ще има по-пикантни секс сцени и не,не ми беше проблемът в това.Мисля за себе си като за достатъчно млад и отворен към новото и различното човек и най-малко би ми било трудно да приема сюжета на тази книга.Просто беше ужасно скучна,предвидима и най-вече липсваше всякакъв хумор.Не успя да ме разсмее нито веднъж!Едвам я дочетох и след това напълно забравих за нея до момента в който целия свят не полудя буквално по въпросния мистър Грей.
Не,това не е ревю за нюансите!Причината да ги споделя тук е,че искам  да кажа кое ме отказа да чета любовни романи.След тази книга дали под съзнателно или не,но попаднех ли на история малко по-еротична и бягах от нея  като дявол от тамян.Не ми се четяха някакви тъпотии от сорта на горе посочената измишльотина.(Извинявам се на хората,които я харесват за откровеното ми мнение.)
Но Goodreads ме изкуши с Goodreads Choice 2013 Winner в категория Debut Goodreads Author,което не си е малка работа !
Ами "Заплетени" не е нещо кой знае колко оригинално или нечувано,но си имаше собствен различен стил и беше доста забавна.Напрежението беше на ниво (сексуалното де)...даже доста,главният герой беше истински задник (но пък чаровен,което опрощава 90%от прегрешенията му) и общо взето я прочетох за 4 часа с малки прекъсвания.Кажете ми какво повече може да иска човек от любовен роман? Хареса ми динамичния стил.Нямаше зацикляне в един момент и край.Постоянно нещо се ядяха тези двамата (главните герои) и въпреки доста вулгарния език ми допадна доста и отново ме върна както се казва в играта.Любовни романи,завърнах се :) Имаше нещо различно,но ми е трудно да определя кое.Дали факта,че главният герой разговаря пряко с теб и ти разказва как точно се е случил фалът да се влюби до уши,или че е по-рядко срещано да се разказва от мъжката гледна точка...както и да е,важното е,че "Заплетени" е един взривоопасно секси роман,който е 1000 пъти по въздействащ от нюансите...според мен.
Дрю Евънс ми беше някак много сладък.Има един тип мъже,които с усмивката си могат да те накарат да им простиш почти всичко.Еми той е точно такъв.По момчешки сладък,див и изключително изкусителен,за Дрю няма забранени неща и думата "не" не съществува в неговият живот.Нарича нещата с истинските им имена и прави нещата по правилният начин (тоест по-неговия).
Забелязвате,че до сега не съм споменала нея, нали ?Умното,красиво и надарено момиче Катрин Брукс?Ами тя е някак встрани от цялата история.Действието се разказва през неговият поглед,което прави нещата още по цинични и секси.
Според мен всяка жена трябва да си подарява от време на време подобен вид терапия.Сещате се...еротични сцени,задъхани моменти,растящо напрежение...
Въпросът е,че в днешно време разнообразието е огромно и има голяма разлика от любовен роман до любовен роман както обясних и в началото.За мен лично най-важното е да има много хумор,за да се посмея на воля между страстните моменти ,а Ема Чейс си е свършила доста добре работата.Докато четях бях ето така:

Не ми беше изтъркано,клиширано или вече познато.По скоро беше доста свежо.
Ако искате да надникнете в мъжката глава и да видите какви неща се мъдрят там,това е книгата за вас.Препоръчвам.
Приятно четене :)

Няма коментари :

Публикуване на коментар