Общо показвания

понеделник, 31 август 2015 г.

Colin Page Antiquarian Books Brighton UK


След цяло лято очакване и планиране ето,че успях да посетя Брайтън (Brighton).Намиращ се на южното крайбрежие на Англия (на около час път от Лондон),бива посещаван от туристите заради океана,хубавите ресторанти и бурния нощен живот (поне през летния сезон).
Няма смисъл да ви казвам по чии следи тръгнахме първо...да,на книжарниците.И така се озовахме в една малка задна уличка на централната и там открих тази скрита перла.Което ме навежда на мисълта да ви кажа-не вървете по главните.Там се намират комерсиалните марки като TK MAXX,Primark и т.н.Между тях има цял лабиринт от тесни и великолепни улички с китни италиански пицарии,бижутерии и невероятни красоти.Та Colin Page Antiquarian Books е поредната антикварна книжарница,която ми спря дъха.Всяка една от тях си има собствен стил,архитектура и излъчване.Нямат нищо общо с общо известните вериги,като нещото,което ги различава най-много е това,че имат душа.

Ако решите да посетите този град,ето няколко места,които не бива да пропускате.
Brighton Pier (ЦЪК) ,на който може да се насладите на всякакви вкусотии,включително и на традиционните Fish and chips.Изграден като кей,който влиза навътре в океана,там може да откриете една голяма лудница,която е побрала в себе си всевъзможни влакчета на ужасите и страшни атракции.Гледката към океана и обратно към плажа и колелото,което наподобява лондонското,но е по-малко по- размер,е много красива,особено вечер.Всичко е окъпано в светлини и хиляди хора,които щъкат напред назад.Единствената ми препоръка е да отидете в топъл ден.

Цялата линия около океана е доста дълга и осеяна с магазинчета,ресторантчета и кафета.До сега бях виждала океана само в област Cornwall UK или от самолета и останах очарована от тихата и спокойна дълбоко синьо и солена вода.Брега не е с така познатия пясък,а е целия в малки и големи камъчета,всяко придобило различна форма и цвят заради вечния прилив и отлив на водата.А тя е ледена,което обаче не спря моята компания да се гмурнат.Аз си събирах находки на плажа,защото за мен е прекалено шокираща!

Следващото място,което посетихме беше Brighton marina.Толкова яхти на едно място не бях виждала до сега.

А гарата на Брайтън е много подобна на лондонската Kings Kross,но в пъти по-малка,но и уютна.Дори си имат пиано,на което всеки може да седне и да изсвири нещо на всички безплатно.Докато ние чакахме влака,едно момче вече се беше възползвало от възможността да седне,като след края на прекрасното му изпълнение цялата гара избухната в аплодисменти!Суперско,нали !!!

Имаше доста българска реч,освен туристите от цял свят и местните жители.Беше един прекрасен уикенд :)

6 коментара :

  1. Благодаря за вдъхновяващото споделяне! От известно време следя блога ти и страницата във ФБ и много ми харесват:)

    ОтговорИзтриване
  2. Книгите правят и това,сближават и вдъхновяват хората !Радвам се,че съм постигнала целта си.Дано се чувстваш уютно и на двете места,защото те са създадени за това.Да си говорим за книги и да споделяме хубавите емоции xxx

    ОтговорИзтриване
  3. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен пост! Много е вдъхновяващ, направо ми се прииска да ме разведеш из града ;дд ;3

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря :)
    Ами,по принцип нямам нищо напротив,но живея в Лондон.Ако някога имаш нужда от някой,който да те разведе из него,пиши ми.За мен ще е удоволствие :) x

    ОтговорИзтриване
  6. Приятно е човек да чете препоръките ти и впечатленията по големия свят��аз лично си припомних хубави мигове прекарани в Brighton, за ,което ти благодаря !!Има още едно местенце ,което е интересно да се види,а това е
    Royal Pavillon в ориенталски стил ,величествен и много красив.��Bla

    ОтговорИзтриване