Общо показвания

неделя, 2 август 2015 г.

Книжен юли

Здравейте отново,книжни приятели !

За половин месец се случиха доста неща,като някои от тях нямах възможността да отразя тук.
Нека отново да задам музика за тон.Това е една доста стара вече песен,която обаче съпътстваше почти целият ми юли,като клипът е доста луд,но мелодията е страхотна !


When you need a way to beat the pressure down
When you need to find a way to breathe
I could be the one to make you feel that way
I could be the one to set you free ♪ ♫


Втората половина на юли беше доста богата откъм книги.
След страхотните Лорън Оливър-"Моят Свети Валентин",Емили Бронте -"Брулени хълмове" и Дженифър Нивън-„Всички наши места“,дойде ред на двете продължения за Грегор (или Гре-го,както го нарича сестричката му).
В "Грегор и гибелното пророчество" и "Грегор и проклятието на топлокръвните"нашето момче отново трябва да се върне в Подземната страна със своята сестричка Бутс.
Запознаваме се и с нови герои -освен паяците,плъховете,хлебарките и прилепите,виждаме  мишките,мравките и змиите.Има доста нови характери,като историята продължава да бъде все така интересна и увлекателна.Много различна от "Игрите на глада",серията за Грегор и неговите приключения е доста омекотена,но това  разбира се е защото е предназначена за различна възрастова група.Много се наслаждавах,докато четях и с нетърпение ще очаквам да се сдобия и със следващите части от поредицата (които вече пътуват към мен).Сюзан Колинс набира скорост и с всяка следваща част става все по-добра !Харесва ми...много ми харесва,когато откривам такива  поредици.Имам голяма слабост към тях.А и самите книжки не са големи,което прави четенето им още по-бързо :) И ах кориците ! Прекрасни !


 























Преди доста години,много преди да имам някаква връзка с Интернет,камо ли да имам блог,се запознах с няколко книги (повечето от тях класики),които бих желала да споделя с вас.Няма как да им напиша ревю (понеже тръпката трябва да е прясна и книгата току що прочетена...поне при мен е така),но и не бих желала това да ми попречи да ви ги препоръчам.Ако и вие харесвате този тип литература и се чудите какво да започнете през август,този пост може и да ви помогне.




Имах нужда да се презаредя и да избягам малко от шумният и голям град.Всъщност се чувствам така от доста време,но дъжда не ми позволяваше да мръдна на никъде.Не исках повече Биг Бен,нито туристи...Исках природа и спокойствие и вятъра ме отвя в Staines-upon-Thames,та после пеша чак до Shepperton.Риболов,разходка изцяло покрай Темза,невероятна гледка,природа,близките хора и разбира се книгите ми :)
Аз 
Ето няколко снимчици и от извън Лондон,където по мое лично мнение е много по-красиво,отколкото в града.Пътят от Staines-upon-Thames до Shepperton, Surrey,през Leleham .20 км извървени пеша :)





 


Няма коментари :

Публикуване на коментар