Общо показвания

четвъртък, 9 юли 2015 г.

Стивън Кинг-"Очите на дракона" / Stephen King - "The Eyes of the Dragon"

Издателство :Бард
Страници:382

Имало едно време дракони и принцеси... зли магьосници и мрачни подземия, и една ужасна тайна. С този свой шедьовър, изпълнен с вълшебства и дръзки приключения, Стивън Кинг ни превежда през едно вдъхващо страх и покоряващо царство на злото...

"Запомняща се, убедителна, изпълнена с напрежение и несекващо действие".
Чикаго Сън Таймс

"Пригответе са да будувате, защото вълшебното перо на Стивън Кинг е създало роман, който няма да оставите, преди да сте прочели и последната страница".
Уошингтън Пост Бук Уърлд


До преди две години само бях чувала за Стивън Кинг и неговите ужасии.Не бях чела нищо негово,само бях гледала някоя и друга екранизация по-негови романи като "Зеленият път"или "Капан за сънища".И така докато не се сблъсках челно с една негова голяма фенка."Как така ще си страстен читател и никога не си се запознавала с мистър Кинг?!?"ме пита тя."Ами страх ме е ..."-отговарям аз."Не ми се четат някакви безмилици с кървища,зомбита и вампири а после да не мога даже до тоалетна да отида сама."Оказа се,че съм изръсила голяма глупост в своето незнание и пълна некомпетентност относно този световно известен автор.Спорихме си ние няколко пъти и накрая тя с всезнаеща усмивка ме подкупи и примами да започна "Очите на дракона".Нямало как след нея да не се пристрастя към Стивън Кинг.Нямало как да не ми хареса!А аз такива предизвикателства най ги обичам.
Скъпи читатели,влюбих се в тази книга и тя стана една от любимите ми!Сега се чудя не става ли почти винаги така.Ах,колко инато и заблудено човече съм била.
След това се впуснах в четене на "Кери","То"," Сейлъмс Лот " и открих,че няма нищо плоско,обикновено или случайно в книгите на Кинг.Но тази си ми остана неговата любима.Та ако и вие още не сте се запознали с неговия мрачен и страшен свят,никога не е късно и аз ще препоръчам на вас тази негова история.И аз ще ви кажа с подкупваща усмивка,че няма как да не ви хареса...
Сега започнах поредната негова книга-"Възкресяване"и отново се наслаждавам на прекрасния начин,по който пише.Неговите думи са наситени,цветни и хипнотизиращи.Бях чела някъде,че на въпроса от къде измисля всички тези ужасии,той отговорил,че са от сънищата му.Но откъдето и да черпи вдъхновение,му се получава перфектно.
„Очите на дракона“ от Стивън Кинг е детска книга (въпреки че може да се чете и от възрастни),която Кинг написва специално за дъщеря си Нейоми (която по онова време (1983) е на 13).

Сюжет: Принц Питър е престолонаследникът, за който всяко малко кралство мечтае – той е млад, красив, смел, честен, сръчен, умен и справедлив. Но в кралство Делейн дебне древно зло, което иска да се добере до искрата, която принцът носи в себе. Питър има само една слабост, чрез която магьосникът Флаг може да се добере до него и това е по-малкият му брат – Томас. Томас е пълна противоположност на брат си и през целия си дванадесетгодишен живот се разкъсва между любовта и възхищението към Питър и ужасна, разяждаща завист.
Кралят е убит, а Питър е обвинен в убийство и скоро е затворен на върха на безкрайно висока кула. Започват черните дни на Делейн под управлението не на друг, а на Томас.
„Очите на дракона” е класическа приказка с крале, кралици, принцове, принцеси, животни със свръхспособности, черни магьосници и разбира се – дракон.
My fantasy experience

Няма коментари :

Публикуване на коментар