Общо показвания

петък, 5 юни 2015 г.

Кийра Кас-"Елитът"(Книга 2) / Kiera Cass -"The Elite"(Book 2)

Издателство :Егмонт България
Страници : 328

"Изборът" е първата книга от трилогията и ми подейства като свежа глътка въздух.Това е една прекрасна модерна приказка в бъдещето тип Пепеляшка,но с кастова система от едно до осем.Обичам приказки Кийра Кас-"Изборът" 27 май 2014 г.

Една година по-късно дойде времето и на втората част от поредицата на Кийра Кас.Изчаках толкова време,понеже книгата беше хубава,но не и чак толкова грабваща ме,за да бъда нетърпелива и да прочета всички други подред с нетърпение.Възприемам ги като приказка и както съм писала и в първото ревю-глътка свеж въздух.Историята е предназначена за по-младата тийн аудитория,но и аз й се насладих достатъчно.Първото най-впечатляващо е корицата.Каква красота!Мога само да стоя и да си я гледам.
Второто разбира се е самият сюжет-леко дразнещ с нерешителния характер и вечно сменящи се решения на главната героиня (или аз съм забравила какво е да си на тази възраст влюбена и раздвоена...),но пък интригуващ и течащ неусетно.

Често когато оставя по-голям промеждутък от време между свързани книги и ми е трудно след това да се включа и да си спомня за какво става въпрос и кой кой е,но тук нямах този проблем.Още едно плюсче за"Елитът".Още първите две три страници вникнах в историята без проблеми.
Главно ще продължа след време с третата част с надеждата да се разкрие малко повече за бунтовниците,които са ми доста любопитни.Иии с надеждата,че госпожица Америка най-накрая ще порасне,ще открие себе си и ще спре да се държи толкова абсурдно детински!След цяла книга повтаряне на "Имам нужда от време"се надявам най-накрая да се е изяснила със себе си.
А и някъде прочетох,че краят бил доста неочакван и добър и любопитството ме гложди да видя за какво става въпрос :)



Изборът започна с 35 момичета. От тях останаха само 6 – Елита. Борбата за сърцето на принц Максън става все по-жестока.

Колкото повече Америка се доближава до спечелването на короната, толкова колебанията ѝ се засилват. Когато е с Максън, е във вихъра на новата и всепоглъщаща любов. Но всеки път, щом види първата си любов – Аспен, на пост из двореца, спомените ѝ за предишния живот се завръщат. Но, докато сърцето ѝ е раздвоено, останалата част от Елита знае точно какво иска. И шансът на Америка да бъде избрана се стопява все повече и повече...



Няма коментари :

Публикуване на коментар