Общо показвания

петък, 17 април 2015 г.

Керстин Гир-"Рубиненочервено" и "Сапфиреносиньо" / Kerstin Gier-"Rubinrot" and "Saphirblau"



Издателство : "Ибис"
"Рубиненочервено" страници :312
"Сапфиреносиньо" страници : 340

Какво бихте направили, ако имате възможността да пътувате в миналото? Световете, чакащи да бъдат открити, са необятни. Но също и опасностите и непредвидените усложнения.

Шестнайсетгодишната Гуендолин Шепърд е носителка на гена за пътуване във времето. Вратите на изминалите столетия са широко отворени пред нея. Но има един малък проблем – Гуен е напълно неподготвена. По погрешка членовете на семейството й, както и тя самата, винаги са смятали, че носителка на гена е нейната братовчедка Шарлот. Затова, когато неконтролируемите скокове в миналото внезапно започват, тя е меко казано неприятно изненадана. За разлика от обучената Шарлот, Гуен няма никаква представа от фехтовка и изискани маниери. Не владее чужди езици, а познанията й по история са основно от холивудските филми, които е гледала.
Но всички тези проблеми бледнеят пред опасността, идваща от мистериозно тайно общество и пътуващия като нея във времето Гидиън – най-добре изглеждащото момче, което е виждала през вековете...

Не случайно ще пиша за първите две книги от трилогията на Керстин Гир заедно.Прочетох ги една след друга и ги възприемам като една част.За съжаление още не съм стигнала до третата-"Смарагдовозелено",затова тя липсва в това ревю,но и на нея ще й дойде времето.Нека споделя,че впечатленията ми от авторката са много добри,благодарение на нейния неизчерпаем хумор.Много настроение внесоха в ежедневието ми "Мафията на майките" и "Кръстницата" и затова реших отново да си подаря анти стрес терапия.Стила е доста различен и ако не знаех,че един и също човек е написал тези книги, нямаше да се досетя.Различен,но не и по лош.Просто първите две книги от трилогията "Скъпоценни камъни" са предназначени към по-младата аудитория или казано накратко-за тинейджърите.Не,че това ми попречи да се наслаждавам на историята.Леки книжки с доста глуповата,но симпатична главна героиня. Гидиън ,който в случая би трябвало да е принца на белия кон,но досега поне 100 пъти ми се прииска да го халосам с лопата по главата,се разминава доста с очакванията за чаровния герой.Но пък има магия,целувки,пророчество и пътуване във времето.Хубаво ми е да чета такива книги.Действат ми разтоварващо и ме връщат във времената,когато много се впечатлявах от подобен тип литература и ахках на всяка целувка :) 
Кориците са божествени ! Огромно браво на издателството.


Няма коментари :

Публикуване на коментар