Общо показвания

петък, 17 април 2015 г.

Джоджо Мойс-"Един + един" / Jojo Moyes-"The One Plus One"

Издателство : Хермес
Страници : 384


"Това е историята на едно семейство,което не може да се приспособи.Странно малко момиче,което обича математиката повече от грима.И момче,което обича грима и не се вписва в никоя социална група.А онова,което се случва на подобни семейства е,че накрая имат само проблеми и остават без пукната пара.И са тъжни."

Великденските празници бяха хубави,защото имах страхотна книга за четене.Какво говоря,та той живота ми като цяло е страхотен,когато имам хубава книга под ръка :) Едно ми е по-леко и спокойно на душата.Отдавна засичам "Един + един" на английски език и бях в очакване,изпълнена с надежда да бъде преведена.Много съм щастлива,че издателство "Хермес" и този път се погрижиха книгата да достигне до българския читател и то със симпатична корица.

Като взема на в предвид факта,че това е четвъртата  книга на Джоджо Мойс,която прочитам след "Момичето, което бях" , "Последното писмо от любимия" и "Аз преди теб" ,би означавало,че тя е вече сред любимите ми автори.Харесва ми,че хем винаги се придържа към свой определен стил,хем успява да ме изненада с оригинален сюжет.Героите й са интересни,силни,много истински и някак успяват да докоснат сантименталната струна в душата ми,та да се скъсам от рев.Знам си аз.Чуя ли Джоджо Мойс,посягам за пакета със салфетки.



Такааа и като споменах изненада,ето,че тук сълзите в повечето време бяха от смях.Тъкмо бях решила,че съм категоризирала авторката и тя взе,че надмина себе си.Къде се вписва романтиката сред тежкото ежедневие и вечните битови проблеми?Съществува ли изобщо или е абсолютен мит.Може ли да се роди любов сред стрес и абсолютно луди и странни ситуации,ужасно безпаричие,заплаха от затвор и т.н.?МОЖЕ и Джоджо Мойс е доста обедителна (за тези,които още се съмняват) !!!  Заобичах тази книга,защото беше истинска,без преструвки и захаросани глупости и все пак написана за онези оптимисти,които ходят с джапанки очаквайки пролетта :) (Това последното е във връзка със сюжета).Препоръчвам горещо.

Изоставена от съпруга си, Джес е принудена сама да води битка за оцеляване. Тя работи на две места, за да издържа дъщеря си Танзи и сина си Ники. Джес прави всичко по силите си, но парите все не й стигат. И въпреки че е оптимист по природа, понякога се чувства като най-самотния човек на света.

+ един отчаян непознат...

Ед се намира в труден период от живота си. Заради една глупава грешка той е напът да загуби всичко: работата, състоянието, дома и дори свободата си. Ед е обвинен в злоупотреба с вътрешна информация и заплашен от седем години затвор. Въпреки че се старае да постъпва правилно, той се чувства като пълен неудачник.

= една случайна среща...

Учителите на Танзи настояват умното момиче да бъде записано в престижно училище. Джес обаче не може да си позволи високата годишна такса. Олимпиада по математика с голяма парична награда е единственият шанс на Танзи. Има само един проблем: състезанието е след пет дни в Шотландия...

Ед няма намерение да спасява никого, но Джес и децата се изпречват на пътя му.
Едно необикновено пътуване от Лондон до Абърдийн ще преобърне живота на всички остават без пукната пара.И са тъжни.

Няма коментари :

Публикуване на коментар