Общо показвания

събота, 18 април 2015 г.

"Grey's Anatomy"-най-любимият ми сериал !

"The grey's anatomy"винаги е бил любимият ми сериал.От години следя историята на Meredith Grey и mcdreamy,пристрастена към поредната серия.След няколко месеца прекъсване,се завърнаха по-добри от всякога.И в най-смелите ми очаквания не съм предполагала ,че екипът и актьорите могат да постигнат такова ниво.И ако никога не сте чували за този феномен и тепърва решите да дадете шанс,ще има доста да гледате.Не,че до 8 серия 11 сезон филма не е добър,напротив,но след това става брилянтен.Буквално на места разбиваше сърцето ми,оставяйки ме подпухнала от плач.Аз съм огромен филноман,но "Grey's Anatomy" ще си остане номер едно в сърцето ми ! Препоръчвам с две ръце (стига да си падате по медицински термини,сълзливи истории и оплетени връзки).

Един от най-любимите ми моменти 


Няма коментари :

Публикуване на коментар