Общо показвания

понеделник, 16 март 2015 г.

Craft джунгла за хармония на душата ❤

Етап след 12 дни шиене.Не е много,но "Alan Maley's Gracious Era" е истинско удоволствие без значение колко бързо напредваш.Просто се наслаждаваш на самият процес.Панамата ме изненада с нежният син цвят.Както винаги Dimensions са 100% перфекционисти и всичко е на ниво-конците,схемата,панамата и не на последно място красотата на самият модел.


















Ииии след днескашният шопинг ❤ Луда съм по копчета,дантелки,книгоразделители,дневници,джунджурийки и всякакви craft нещица :) Бюрото ми е джунгла за непросветените :)Постоянно съм в творческо развихряне и майсторене.Успокоява и ми носи хармония.





2 коментара :

  1. изключително сладки нещица, само едно въпросче от къде си купуваш washi tap-а ? ^_^

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси :) Взех си ги от една книжарница в London на която попаднах случайно.Имаха и щанд за craft и малко се позабравих,но и изкушенията бяха доста :)

    ОтговорИзтриване