Общо показвания

вторник, 24 март 2015 г.

Глезотийки ❤

За първи път открих Warner Bros. Studio Tour сърфирайки в Интернет преди месец.Възможността да прекараш един ден в света на Хари Потър звучи изкушаваща.Дава ти се възможност да посетиш Привит Драйв,ул.Диагонали,гара Кингс Крос...Никога не ми е минавало през ум,че ще мога да да изживея нещо подобно.Голям фактор играе и това,че буквално израснах с поредицата и няма как да не ми бъде слабост.Единствената причина да отлагам все още това изживяване са парите.Някак ми се сториха доста 33 паунда.Затова реших да се поглезя поне с един "To do list"на Marauders Map :)Но все някога ще се потопя в този свят на магия...



Като утеха пристигна новият ми протектор за таблета,който всъщност използвам само като четец за електронни книги .Влюбена съм в него!❤ (+ книгоразделител за книгите в хартиен вариант) :)


Няма коментари :

Публикуване на коментар