Общо показвания

понеделник, 2 март 2015 г.

Моите любими любими книги ❤

От началото на януари релаксирам,влагайки свободното си време в изготвянето на списък с любимите ми книги,които съм прочела до сега.Това са тези заглавия,които са ме докоснали,разтърсили или впечатлили по свой начин.Пристрастяването към книгите става неусетно,но за цял живот.Обичам тези книги.Всяка една от тях ми е дала толкова много.Обичам да си спомням за тях с любов,да говоря за тях и да ги препоръчвам.Затова ще споделя имената им с вас.Те заслужават внимание и обич :)
Надявам се сред тях и вие да откриете любими,които да ви станат толкова скъпи,колкото и на мен!






************************************BOOK************************************




❤  ***************************************❤*************************************************




 

Няма коментари :

Публикуване на коментар