Общо показвания

неделя, 15 март 2015 г.

"Героичната шесторка" / "Big Hero 6"

Винаги ми е било странно,когато някой сподели с мен "Скучно ми е" или "Цял ден се чудих какво да правя".Ама сериозно ли? Аз наистина нямам достатъчно време за всички неща,които обичам.
Да чета книги (винаги на първо място),да шия гоблен,да редя пъзел,да гледам филм и т.н. И това са само "моите"моменти в които съм сама,отдала се на спокойствието да съм си достатъчна.Та има още едно нещо,което обожавам да правя (особено в неделя) и това е да гледам анимации.Затова сега ще ви представя последното съкровище,на което се насладих на 100% - "Big Hero 6 " или в превод "Героичната шесторка".

В последно време често се случва детските филми да бъдат пълно разочарование,затова "Big Hero 6" е радост за окото.Красив,смислен,забавен,на места тъжен до сълзи,тази анимация си заслужава всяка една от своите 108 минути!А тази вечер ще го гледам за втори път.Мисля,че и само това доказва колко добър е според мен.Боже,никога няма да порасна :)

Студиото, което създаде „Замръзналото кралство“ представя ГЕРОИЧНАТА ШЕСТОРКА, изпълнена с екшън приключенска комедия за близката връзка, която се създава между Беймакс, огромен надуваем робот и детето-чудо Хиро Хамада. Когато катастрофално събитие сполита града Сан Францтокио и катапултира Хиро в епицентъра на опасността, той се обръща към Беймакс и неговите добри приятели: пристрастената към адреналина Гоу Гоу Тамаго, чистникът Уасаби, гениалната химичка Меден Лимон и запалянкото Фред. Решен да разбули загадката, Хиро превръща приятелите си в банда супер герои от най-ново поколение, наречени ГЕРОИЧНАТА ШЕСТОРКА. 
ГЕРОИЧНАТА ШЕСТОРКА е вдъхновен от едноименния комикс на Марвел и представя вълнуващ екшън с всичката сърдечност и хумор, които публиката очаква от Уолт Дисни. Режисиран е от Дон Хол („Мечо Пух“) и Крис Уилямс („Гръм“), а продуцент е Рой Конли („Рапунцел и разбойникът“). 

Няма коментари :

Публикуване на коментар