Общо показвания

неделя, 1 март 2015 г.

Джоузеф Дилейни -"Чиракът на прогонващия духове"(Книга 1) / Joseph Delaney-"The Spook's Apprentice"(Book 1)

Издателство : Intense
Страници: 216

Това е първата  история от Хрониките Уордстоун.
Ако трябва да сравня книгата,може би по стил ми напомни на "Анна в рокля от кръв".Докато я започнеш и вече си я свършил.Хем ти дава своята доза мистерии и страхотии,хем не те натоварва с излишни емоции.Има лек привкус от приказките на Братя Грим-хем страшничка,хем подходяща за всяка възраст.Всичко свързано с вещици,богърти,магии и проклятия ми е любимо,а когато и главният герой е толкова симпатичен,всичко е повече от прекрасно.За мен Томас Уорд си беше истинско дете,на което му се налага да порасне бързо и да преодолее страховете си.Когато си седми син в семейството нямаш много голям избор,освен от рано да възмъжееш и да поемеш нещата в свои ръце.Това,което съдбата е отредила на Томас е да стане чирак на Джон Грегъри-"Прогонващия духове".Това е трудна професия,която кара живота ти винаги да виси на косъм в името на сигурността на Графството.На нашето момче му се налага да се сблъска с доста ужасии,преди да осъзнае в какво точно се е забъркал.
"Чиракът на прогонващия духове"не е нито най-добрата книга,която съм чела,нито е кой знае колко запомняща се.По скоро е леко четиво,служещо да ви отвлече от реалността.Хареса ми и със сигурност ще продължа с втората част :
Седмият син. Проклятието на Прогонващия духове

Няма коментари :

Публикуване на коментар