Общо показвания

понеделник, 19 януари 2015 г.

Джон Грийн-"Сняг вали" / John Green-"Let It Snow: Three Holiday Romances"

Издателство : Егмонт България 
Страници : 328


Книгата е подходяща за зимни вечери.Препоръчително четене:с шушони на краката,топло мляко,декември на календара (въпреки,че аз я прочетох януари) и много свободно време :) Идеална за Коледен подарък.
Irein 



Тя,книгата,изобщо не била само на мистър Грийн,а овациите трябвало да оберат цели трима майстори на перото.


Морийн Джонсън-The Jubilee Express
Джон Грийн-A Cheertastic Christmas Miracle
Лорън Миракъл-The Patron Saint of Pigs


Специална е,защото е първата ми прочетена за 2015.Важно е как започваш новата година :)
Тук са събрани три романтични истории,като всяка една е написана от различен автор и повярвайте ми наистина си личи много.Още в началото ще изпреваря и ще си кажа,че първата си ми хареса най-много и е моят фаворит.Мила и нежна история.Ей такива неща трябва да стават по празниците.Много сняг,цял куп недоразумения,подправени с бъркотия от малки нещастия, които довеждат до нещо страхотно и предопределено ! 

"А и нека да сме честни, кое момиче, независимо колко голямо е вече, в най-скритото и тайно свое кътче не e оставило жива мечтата за онзи магичен коледен сняг, който така ще натрупа, че дори ще спре влака ни в някое чудно място, където ще преосмислим живота си и ще престанем да тичаме според очакванията на другите?"
Момичетата от града


От третата история обаче извлякох най-много поука!Доста често хората от моето обкръжение коментират,че представителите на зодия Везни обичат да драматизират нещата и от мухата да направят слон-да спретнат представление,достойно за Оскар.Ами така де,честно да си кажа,не са много далеч от истината.Та затова и историята за прасенцето и момичето,което си мислеше,че света се върти около нея ми дойде доста на място :)Нека бъда честна и критична към себе си-на моменти се познавах в героинята.Градивно за мен.Сега в кризисни моменти (в моята глава) се сещам за тази история и ми става доста по-леко.Света не се върти само около нашите особи.
Не че втората история не беше хубава,но сравнена с другите две ми се видя най-слаба-като пълнеж между двете.Така я усетих аз.
Другото,което ме впечатли и грабна беше това,че и трите истории бяха свързани помежду си.Развиват се на едно и също място с герои,макар и бегло познати помежду си.
А за завършех какво повече мога да кажа,освен "Нека вали!" :)

Това са истории за безумни, забавни приключения в двуметрови преспи сняг и за тийнейджъри, които откриватистинската любов по силата на странни (или не чак толкова) съвпадения и обрати.Три романтични истории. Първата – за любовта, в която е лесно да се заблудиш, и засърцето, което лесно се ранява и трудно заздравява. Втората – за любовта, която се страхуваш да признаеш, и за риска, който поемаш (който абсолютно си струва!), ако решиш да й дадеш шанс. Третата – за самозаслепяването от собственото его и за любовта, която не се побира в шаблони.
Цветомира Дукова-Аз чета 


Други книги на Джон Грийн:

Няма коментари :

Публикуване на коментар