Общо показвания

понеделник, 22 септември 2014 г.

Лейни Тейлър -"Създадена от дим и кост" (Книга 1) / Laini Taylor-"Daughter of Smoke & Bone"(Book 1)


Издателство : Егмонт България

Страници : 405

















"One upon a time, 

an angel and a devil fell in love.
It did not end well." 

"Имало едно време"...
Честно,как да устоя на такова начало? Е,просто няма как!Това ми подейства като примамка,която нашепва "Аз съм като всички други книги за паднали ангели,химери и магия ,но ти  все пак ела и провери."И ето тук Лейни Тейлър просто ме зашемети!Тази книга е в детайлите и ярките персонажи-
ядеца,дюкянчето на Бримстоун,Исса,Туига,Ясри,Кишмиш,скупитата,гавриели,тайната на зъбите,Акива,Тиаго,Мадригал,кандилницата...цената на магията.
Всеки миг бе изпълнен с въздействаща емоция.
Историята на Кару започва в Прага.Един град-столица,приютил в себе си над 1 241 273 души.
На такива места обичайно се сливаш с тълпата,ставаш един от цялото и в потока от хора за миг губиш идентичността си и ставаш един от всички.И точно в този град едно момиче няма как да остане незабелязано със своята синя коса,потайна усмивка и скицник,пълен с чудати рисунки.


"Създадена от дим и кост" влезе под кожата ми,заплени ме и отне желанието ми за сън (последното е доказателство за интересна книга).Красива,тъмна и завладяваща история!Точно в думите "ставаш един от всички"е приютена идеята на книгата.Да не позволяваш матрицата да те обсеби,да не бъдеш част от общата маса хора,да пренебрегнеш за какво си роден,как си обучаван,какво ти е насаждано,за да откриеш силата да повярваш в себе си и да избереш пътят на надеждата.Надеждата за едно ново начало,за съграждането на един твой по-добър мечтан свят,да послушаш сърцето си.


"Вече разбираше защо точно болката е кръвният данък да владееш магията:в нея имаше много по-голяма мощ,отколкото в радостта.Отколкото в каквото и да е друго нещо.Дали е по-голяма и от надеждата?"

Това е история за любов (много любов),омраза,гордост,война,битки,загуби и ...надежда!



"Едничката надежда е... надеждата.-Той продължаваше да стиска ядеца.-За нея не ти трябват заклинания.Тя е или в сърцето,или изобщо я няма."



Няма коментари :

Публикуване на коментар