Total Pageviews

Мариса Мейър-"Крес" (Лунните хроники Книга 3) / Marissa Meyer-"Cress" (The Lunar Chronicles Book 3)


Издателство:Егмонт България
Страници: 552

Това не е историята, която си спомняте.
Но е тази, която няма да забравите.




Ето че отново съм в един от онези моменти,в които нямам време да чета!Да,колкото и да е невероятно и да не ми го побира умът,понякога тези периоди ме връхлитат и вече месец потапянето в други светове е лукс.А само колко сладки са тези минути сега.Внимателно подбирам книгата с която да се усамотя и се наслаждавам двойно-явно наистина всичко недостъпно придобива нова светлина.

"Крес" ме очарова и ми даде всичко от което имах нужда.Целият ден мислих само какво ще се случи с момичето киборг Синдер,червенокосата Скарлет и новооткритата заточена героиня Крес.Заживявах с героите и се вълнувах от съдбите им.Благодаря ти Мариса Мейър,че ми подари толкова много емоции и ми доказа,че има приказки и за пораснали момичета.Плаках и се смях и не исках тази книга да свършва!А сега мисля единствено за следващата част и кога ще получа следващата си доза от този невероятен магнетичен свят.
PS: И двете корици са прекрасни :)

No comments