Общо показвания

сряда, 18 юни 2014 г.

Нийл Геймън-"Книга за гробището" / Neil Gaiman-"The Graveyard Book"

Издателство : Pro Book
Страници : 224

Исках нещо плашещо и мрачно.Нещо от което да ми затракат зъбите от страх.Вместо това попаднах на една симпатична история за едно палаво и любопитно момче,отгледано от духовете на гробището.Това е първата ми книга от Нийл Геймън,а вече съм очарована.Може би корицата ме подведе или заглавието,но така и не си получих дозата ужас (може би ако бях с някоя и друга година по-малка,щеше да е различно)...но пък изобщо не съжалявам.Тук имаше приключения,уникални герои и прекрасни илюстрации.А какво е една история за гробище без вещица,тайни проходи и мистериозни загадки.
Запознайте се с Hикoй Oуенc и неговото необикновено детство.
Това е една почти красива притча за лудостите на младостта и растежа до зряла възраст, смесени с фантастични ужасни обстоятелства. 


Други ревюта:

Приумици
Книжен Жор
The Dark Corner
Литературната видрица




Костите тракат
над камъка в мрака.
това е беднякът,
когото никой не чака.
Популярна детска песничка






Трейлър на книгата :


Няма коментари :

Публикуване на коментар