Общо показвания

сряда, 4 юни 2014 г.

Даниела Сасердоти-"Бди над мен" / Daniela Sacerdoti-"Watch Over Me"

Издателство : Ера
Страници: 280

Дните на Ейли са изпълнени с болка и тъга.Години наред тя и съпругът й Том се опитват да имат дете,но неуспешно.Преди поредният опит за бебе,младата жена разбира,че в живота на съпруга й има друга жена,семейството й я притиска и задушава,а работата вече не й носи удоволствие.Мъката заплашва да я погълне и тя разбира,че ако не промени нещо,ще се изгуби и няма да успее да открие обратният път към себе си.
"Том,Бракът ни приключи.Сигурна съм,че знаеш защо,въпреки че любовницата ти не е единствената причина.Ще се свържа с родителите си,когато се установя,и те ще те уведомят,че съм добре.Не ме търси.Ейли"
Тази бележка слага началото на новият живот на Ейли,а отчаянието ще я отведе до единственото място,което тя чувства като дом.Глен Авих е малко селце в Шотландия,а домът на Флора ще отвори врати за нея и измъченото й тъжно сърце.
Ейли е борец!Хареса ми истинската й чиста същност.Когато всички бяха против тя да се усамоти в това уютно убежище,което тя чувства като дом,тя намира сили да последва вътрешният си глас.Там тя среща стар приятел от детството си.
Джейми е с разбито сърце и негова единствена опора е дъщеричката му Мейзи,останала от разбитият му брак.Тих,мил и невероятно внимателен мъж.За него важи с пълна сила да имаш толкова много любов,а да няма на кого да я дадеш.Беше ми много мъчно за него.
Между тези две съдби,съкрушени от любовта застава духът на починала му майка Елизабет. Тя вярва, че самотата може да бъде преодоляна само чрез обединяването на тези две сърца.

"Бди над мен" е роман за чувствата,възходите и паденията,радостта от това да си родител и болката от това да не си в състояние да бъдеш майка.Даниела Сасердоти разказва една история като много други,но без клишета,поднасяйки ни една приказка за любовта с щипка свръхестествено,поръсено с магия.
Героите бяха оригинални и симпатични.Шона,Силке,Фиона,Хари и Дъг бяха реални и интересни персонажи.
Когато нещо не се случва,то е с причина.Идва момент,когато разбираш защо на една връзка не й е било писано и защо една любов не е успяла да просъществува.Когато надеждата се изплъзва като пясък между пръстите  и не виждаш светлина в тунела,съдбата  те изненадва с най-неочаквания подарък.Когато можеш да напълниш езеро със сълзите си,чувстваш,че буквално избледняваш и изчезваш от мъка,а сърцето не може да поеме повече болка идва времето на чудесата.
А това е тепърва дебютният роман на авторката.Когато майка ми ме попита дали ми хареса книгата,просто казах,че е от моите :)Обичам да се потапям в този тип истории и да ги изживявам,а хубавият край винаги ме оставя емоционално заредена.

Ревюто на Библиотеката


Няма коментари :

Публикуване на коментар