Общо показвания

събота, 17 май 2014 г.

Колийн Хувър-"Без Хоуп" / Colleen Hoover-"Hopeless"

Издателство : Егмонт България
Страници : 336

Поради факта,че винаги се доверявам на своят нюх за книги,рядко някоя успява да ме разочарова,затова и не знам как се пише негативно ревю.Много исках да харесам тази книга.Първите петдесет страници предизвикаха тази моя голяма усмивка,когато попадна на нещо добро.Главната героиня Скай беше забавна,готина и голям непукист.Осиновена,тя живее само с майка си,а съседката й Сикс беше същата луда глава като нея.Прозорците им са един срещу друг и двете момичета споделят всичко заедно-безразсъдни нощи с момчета,гледане на филми с килограми вкусен сладолед и женски тайни.Връзката,която си бяха изградили беше супер готина и диалозите им бяха доста щури.Ежедневието на Скай не е като на повечето тинейджърки.Тя няма телефон,телевизор,Интернет и се обучава в къщи и въпреки всичко тези неща не й липсват.Тя прекарва дните си тичайки и четейки книги.Но поради инатия си характер тя решава да си наложи и последната година да я изкара в местната гимназия и още първия ден се среща с Дийн Холдър.Той е чаровен,неустоим и потаен.До тук книгата ме беше увлякла и затова ми бяха нужни още сто страници за да си задам въпроса "А сега какво стана?"Първо изваждаме от картината Сикс,понеже тя заминава да прекара лятото в Италия.Второ от забавното и саркастично момиче Скай не остана и следа.Тя се влюби до уши и стана абсолютно неузнаваема.
Действието общо взето се развивашe как Скай си мечтае за устните,ръцете,погледа и гласът на Холдър.След това се започна едно дълго описание на желанието на Холдър да усеща устните,ръцете,погледа на Скай.И въпреки всичко първата целувка беше след още сто страници.Не знам защо,но тази книга ме измори.В момента в който се примирих,че това ще бъде любовен роман,в което няма нищо лошо,но просто страшно много си приличаше с всички други любовни романи,които съм чела,се оказва,че има една голяма тъмна тайна,която изкача от нищото и прави опит да вкара книгата леко в криминалния жанр с привкус на драма.
Не успях да вникна в героите,не успях да усетя драмата и почти всичко ми се видя абсолютно клише.Може би ако това беше една от първите ми прочетени книги щях да я харесам,но сега не успя да ме докосне по никакъв начин.
И въпреки всичко ако обичате еротиката и дългите описания на чувствата ,които тя предизвиква във вас има шанс тази книга да ви хареса.

Няма коментари :

Публикуване на коментар