Общо показвания

вторник, 11 февруари 2014 г.

Ян-Филип Зендкер-"Да чуеш ритъма на сърцето" / Jan-Philipp Sendker-"The Art of Hearing Heartbeats"


"Екзотична приказка за магията на любовта и силата на живота".
Това което ме привлече в книгата беше последното изречение от задната корица:
"Имало някога едно момче,което загубило зрението си,но чувало ритъма на сърцата..."
Когато прочетох и последната страница и затворих книгата бях изпълнена с емоции.Винаги съм се възхищавала на мъже автори,които пишат за любовта.А Ян Филип Зендкер те омагьосва.Толкова много чувства,емоции и надежди се преплитат в този роман.Героите са затворени всеки в собствения си труден свят,опитвайки се да преборят страховете си.Книгата ме караше на моменти да затворя очи и да се опитам да доловя всеки звук.Да се опитам в шума на ежедневието да чуя ритъма на собственото си сърце.С истинско възхищение проследявах съдбите на Тин Уин и Ми Ми.Всеки един от тях загубен сред изпитанията с които се сблъскват,докато не опознаят любовта в нейната най-чистата й невинна форма !

Влиятелният адвокат Тин Уин изчезва безследно от Ню Йорк само ден след дипломирането на дъщеря си Джулия. Полицаите, водещи разследването, предполагат, че той е станал жертва на отвличане или убийство.
Причините за мистериозното изчезване на Тин Уин обаче се крият в първите двадесет години от живота му. Роден и израснал в Бирма, той пристига в Америка със студентска виза, но така и не успява да се приобщи към новата среда. След дълга връзка Тин Уин се жени за красивата Джудит, но й признава, че не би могъл да я обича истински заради миналото си.
Минават четири години от изчезването и близките му се примиряват с неизвестността. Джулия е погълната от адвокатската си кариера, която не й оставя време за личен живот. Но когато открива любовно писмо от баща си до загадъчната Ми Ми в Бирма, Джулия е заинтригувана. Пожълтелият плик съдържа ключа към миналото на Тин Уин и кара младата жена да замине за екзотичната страна.
Джулия пристига в родния град на баща си и е поразена от заобикалящата я бедност. За да се спаси от изпепеляващата жега, тя се отбива в прашна крайпътна чайна. Там възрастният бирманец Ю Ба й разказва приказна история. Имало някога едно момче, което загубило зрението си, но чувало ритъма на сърцата...
„Да чуеш ритъма на сърцето“ е трогателна любовна история с екзотичен привкус. Феновете на Никълъс Спаркс и Елизабет Гилбърт ще бъдат очаровани.
Къркъс Ревю

Вече голям хит в Европа, дебютният роман на Зендкер е вълшебна приказка за силата и красотата на истинската любов.
Буклист

Няма коментари :

Публикуване на коментар