Общо показвания

сряда, 11 септември 2013 г.

Национална библиотека, Виена, Австрия

 Най-яркият спомен,който остана в мен от Виена е от Националната библиотека.Разбира се имаше много места,които ме покориха като Schönbrunn Palace,Prater,Zoo Vienna и др.Но нали съм си книжно червейче,покорно дадох сърцето си на библиотеката :)



Тя се помещава в бароковия дворцов комплекс и е една от най-красивите исторически библиотеки в света.Момента в който прекрачих прага останах омагьосана от красотата и тишината,които царяха вътре.Все едно бях пристъпила в църква.Вдигайки поглед нагоре към тавана мнението ми се затвърди.Всичко бе изрисувано като в катедрала !Навсякъде имаше опънати въжета,които не позволяваха на посетителите да се доближават до книгите с цел предпазването им,но на мен ми бе достатъчно само да пристъпвам тихо между огромните рафтове пълни с дебели и стари книги.И тогава си спомних една любима мисъл,която бях прочела наскоро:
  
"Бях привлечена от самата идея за работа в библиотека, място, където хората са принудени да се говори тихо и само когато е необходимо."













Няма коментари :

Публикуване на коментар